Promocijska sporočila v poslovnih stavbah

Po tem, ko smo osebam, ki uporabljajo javni prevoz naredili vožnjo bolj zanimivo, se je razvila ideja, da bi postavili oglasne površine tudi znotraj številnih poslovnih stavb širom Hrvaške.

Informcije na oglasnih površinah v avlah in predverjih poslovnih stavb, hodnikih, pred dvigali ali v samih dvigalih, so čtivo, ki privlači pozornost in subjektivno skrajša čas čakanja ali vožnje z dvigalom.

Z menjavanjem vsebine oglasnih površin vsakih 15 dni, postane prostor, ki ga uporabljajo poslovni ljudje bolj vizualno svež in dinamičen.

Poslovne ljudi je sicer težko doseči, ker ne spremljajo komercialnih programov, niti tiskovin za široke množice. Poudarjamo, da promocijsko sporočilo znotraj poslovnega okolja, vpliva na njih v posebnem psihološkem trenutku (jutranja svežina pri prihodu na delo, neobremenjenost v času coffee breakov ali odhoda na kosilo, razmišljanje o nakupovanju med odhodom z dela...).

  • Prejšnja
  • Naslednja

  • 50.000 poslovnih ljudi
  • dolgotrajen vizualni kontakt z promocijskim sporočilom